blogga?

Fyy på mig som inte har bloggat på jätteläääänge... :)
Men d e krävande att jobba heltid och bo själv i en trea (haha) :) Man blir trött, spec när d blir mörkt kl 15 på eftermiddagarna :/ Inge skojj!

Vi mår bra iaf, jag, Chanell o kissarna :) hehe!

Kryssningen i helgen vart lyckad, vi hade jättetrevligt fast båten gungade mycket. Kul o träffa släkten alla tillsmamans, inte ofta d händer...O pappa blev ju sexig i sin hawaii outfit som vi fixade, haha!


Nu till något helt annat :)
Ska inte bo här i min 3a själv, fast d gör jag ju inte nu heller :) hehe. Sess (Viktoria) ska flytta in hit på lördag. Vi har kännt varann sen 7an i högstadiet o festat en heeel del ihop när man va 18 :) galna minnen! haha!
Så vi får se hur d här ska gå men d ska nog gå bra ;)
Skönt o ha nån o prata me på kvällarna o tjäna in lite pengar på hyra o el etc...

Såå på lördag är d även inflyttningsfest, du e bjuden ;) haha!


Där har ni oss :) hahaa! Bilderna e ca 4 år gamla, bara så ni vet!


Puss

Kommentarer
Postat av: M

Vad kul, jag kommer

/M

2008-10-30 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0