Min lördag

Hej folket!


Vaknade runt halv 8 imorse men låg kvar i sängen o drog mig till ca halv 10, så skönt!
Gick upp o åt lite frukost sen var d bara sätta igång att packa lite, igen. Packar lite då o då :P hehe!
Satte även igång en maskin med tvätt o började skura badrummet från tak till golv, så nu luktar d gott där inne..

Ska snart iväg till lägenheten o mäta 2 väggar i hallen så min hylla samt skohylla får plats där som jag ska köpa på ikea nästa helg..
Sen ska jag till Stinsen me Lena o glo lite, behöver leggings o byxor iaf. akut typ nu!!



Ikväll ska jag passa Annelis barn medan hon o hennes man ska på middag i stan nånstans. Blir roligt :) Dom somnar dock runt 8 men ska bli mys o va där, va ett tag sen man passade dom.

Imorgon blir d jobb hela dan, först barnen på landet ute i Odensala mellan 10-15 o sen till Edsberg o jobba där mellan 16-22. Ska ta me Chanell för vi ska sova hemma hos min mamma o pappa då. Börjar ju nya jobbet på måndag morgon *Nervös* Chanell får stanna kvar hos mormor under dagen då jag jobbar så hon får sällskap, lilla pluttan! Som för övrigt börjar bli stor o kaxig nu! ;)


Tjiiiing.







Kommentarer
Postat av: din låtsassyster

Sista gången du skurar det där badrummet nu, eller hur!?



fruuuuuuuuit

2008-10-04 @ 22:35:46
URL: http://hjortronflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0