rubrik?

Hej!

Va ett tag sen jag skrev här..Inte haft så mycket tid då jag jobbat rätt mkt...
Ni kanske vill veta lite vad som händer i mitt liv? Om inte så läs inte vidare, haha!

Va på en jobbintervju idag på Sofielundsskolans förskola i Sollentuna. Det e en fast heltidstjänst. Precis vad jag behöver nu när jag köpt lägenhet o allt.
Trivs superbra på solbacka, där jag jobbar nu men d e ju bara deltid tyvärr. Blir lite fattigt i slutet av månaden.
På fredag vet jag nog mer om jag fått jobbet lr inte, intervjun gick iaf superbra :) håll tummarna nu!!

Annars då? Inte mycket. packar, jobbar, busar me Chanell, e me vänner, barnvakt osv osv :P
Precis så som livet ska vara :D hehe!

Efterlyst snart :D

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0