Mina närmsta vänner

Jag & Karin
image7Bilden är några år gammal :) men lika snygga är vi idag om inte snyggare, haha

Vi har känt varann sen vi började i första ring men det käns som att jag haft dig vid min sida hela livet. Vi är så olika men ändå så lika. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig,och alla minnen vi har, ojoj. dom glömmer jag ALDRIG
Ville bara säga att du är en underbar vän, sånna växer inte på träd.
Älskar dig vännen min!



Linda & Jag
image8

Dig har jag oxå känt sen vi började i första ring, vi hade ju vårat lilla tjej "gäng" som nu e splittret :/ tråkigt men sant!
Du är en underbar kompis som alltid lyssnar och ställer upp, vet inte vad jag hade gjort utan dig heller. du finns verkligen där när man behöver dig, precis som en vän ska vara, PERFEKT!
Älskar dig vännen min!



Bim & Jag
image9
Lite onyktra på bilden men söta ändå :P tihi!

Dig har jag inte känt så länge men vi har blivit bra kompisar iallafall fast vi jobbar på samma jobb :)
Vi hittar alltid på massa roliga och konstiga saker, du pratar om dina "killproblem" *host* och jag lyssnar.
Du är verkligen en toppenkompis som kan få en lessen Ella till en glad Ella, haaha!
Love you sweetie!


Och alla ni andra, ni är såklart oxå mina vänner, men dom här 3 umgås jag MEST med.
Älskar er oxå :)


Puss o kram skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0