Fredag

Heej världen!

Dagen började med att ringa till Karin (som vanligt) och fråga vad hon skulle göra idag.
Vi bestämmde oss för att gå till frisören, jag blonderade mej och hon klippte sej, jättefina e vi nu =)
Sen åt vi lunch i centrum med Linda o lilla Majja oxå, guud så söt unge. plutt :)
Sitter här o väntar tills klockan ska bli sex då jag o Karin ska hem till Lena o dricka vin o prata skit, ska bli trevligt..

Förresten så var jag o Lena i stan igår, helmysigt, åt lunch o drack öl/cider o Lena köpte TIGER skor för 800 kr, raggar skor :) haha men dom va super fina. och jag hittade en höst jacka, skitsnygg :P nöjd iaf!

NU ska jag göra mig i ordning,

tjiiiing (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0