Katten Zillson






Min matte tycker jag e så söt när jag ligger såhär på golvet, så hon måste ta en massa kort på mig :)



Här är katten Zillson 2½ år. Renrasig bondkatt!
Han gillar att jaga sin syster Gizma på dagarna samt slå ner henne lite då o då :) haha! Ser inte så farligt ut som det låter.
Annars är han en väldigt gosig och snäll kisse, hoppar gärna upp i våran säng o vill gosa under täcket. Sover oxå vid mattes fötter på nätterna.
Just nu ligger han ihoprullad på kökstolen o sover. sötmissen!

OBS. Han e inte till salu :p


Matte älskar dig Zillson (:


Kommentarer
Postat av: Karin

saknar min favoritZILLE

2007-12-11 @ 21:02:01
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Vet. Vill inte visa mina söta barns ansikten alltför mkt :P
kul att du bloggar mer nu :D och kul med nya bilder.

DESPERATE HOUSEWIVES NU!!!!

2007-12-11 @ 21:05:46
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Linda

vikken rolig katt!

2007-12-12 @ 09:48:02
Postat av: Tu Madre

hej,
ja det kan jag göra.
fan alltså , jag kan inte sluta grubbla nu.

och vet du vad jag läste i sollentuna tidningen idag?
"21 årig man från sollentuna satt i början av året häktad i tre månader för bedrägaeri och grovt bedrägeri. han blev friad av tingsrätten och fick ut 65000 för tiden i häktet."

mitt ex?
han fick inte ut så mkt som han hade begärt från början haha, men 65000. jävla apa, som ger antonio bara 2000.

2007-12-12 @ 20:49:16
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0