Ledig....

Hej Världen...!

Nu e man ledig fram tills den 7e januari, rätt skönt fast mitt jobb inte är så ansträngande :)
Va i Kista c me barnen o Jonna. Köpte de sista julklapparna som va till mamma o jörgen, har iofs inte köpt så många andra heller. :)

Kista Centrum!



Ikväll ska jag ut o äta me Bim o co, hon ska ju sluta i simhallen o flytta till Uppsala så d blir typ en avskedsmiddag för henne. Men sen hamnar man på Calles =) hehee! Blir nog trevligt.

julafton åker Jörgen hem till sina päron o jag hem till mina. Juldan åker vi till Jörgens farbror ute i ingenstans, mysigt där iaf :) Sen i mellandagarna ska vi köpa tv o en tvättmarskin så slipper man springa ner till tvättstugan varje gång o tvätta.

Nä man kanske ska ta o göra sig i orndning? Bussen går om 40 min o sitter me mjukisar.


Tjiiing. Trevlig helg lr nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0