Måndag eftermiddag!

Hej Sverige...

Jaa, vad har hänt sen sist? haha, sen i morse.
Åkte till Märsta så jag va här till 10, gick o hämtade doggarna o prommenerade en timme, regnade faktist inte då :) tuuuuur!
Sen va de hem o mata E o mig själv, sen tänkte jag sova me E men neeej. dom håller på o borrar lr nåt i lägenheten bredvid så kunde inte somna men E sover iaf (: så jag kan blogga, hihi!



Mitt jobb som jag har (barnflicka åt E) gör så jag blir mer o mer bebis sugen, har träffat flera nya vänner me barn, jättetrevligt. MEN vill oxå ha bebis nu! Känner mig verkligen redo för att bli mamma, Har ju övat så mycket med E nu så snart e d dax tycker jag och vissa andra (: haha!
Får se vad som händer efter Thailand i februari 08, hihi. buuus!

Nog om bebisar...



.punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0