Meen söndag!

Hellu babes! ♥
[spec Tresa, för hon läser :)]


                                                                                                                                                          gillar inte söndagar....


Snart kommer Linda hit (som vanligt) o leker med mig :) roligt. Men jag ska tvätta kl 2. d e mindre roligt. men d måste göras. blääh! *spott*
Karin fyller år den 15e dec, vad ska hon få då? en puss? :* Men snart kommer hon hit oxå, loooligt! miss u bejby!


Steker potatisbullar, kanske lite gott?




                                                          för övrigt lyssnar jag på Gunter - ding dong song :P lalaalaaa!





konstigt inlägg det blev men det gör ju inget för jag e ju lite
konstig?
Eller? :O











!!!jomenvisstserru!!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser här borta jag också!
Ska ni till märsta o öppnis imorrn?

2007-12-09 @ 15:11:03
Postat av: Karin

Yaah! Du är konstig. Det är därför jag tycker om dig :D

snart kommer jag ner och hälsar på. Sen efter Thailand kommer ni ju hit ochhälsa på med :) GLAAAD!

2007-12-09 @ 15:13:28
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Teresa

Jaaaa, JAG LÄSER! :D Alltid! :D Du är min idol ju!

Ja, du ÄR konstig!
Och det är konstigt att lyssna på Ding dong song!

2007-12-09 @ 21:54:56
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0