puuuh

Hej Sverige!


Nu e julafton över. Ska man rabbla upp vad man fick lr?

Fick iaf pengar, presentkort, knivässare från OBH nordica, underkläder, parfym mm!

Om d ens e någon som bryr sig? hihi!


På julafton var jag hemma hos föräldrarna o åt mat osv.

Åkte från dom vid halv 7. Gick hem till Karin igen o drack lite the!


På juldagen åkte vi ut till Jörgens farbror i gottröra, mysigt! Åt mat o pratade lite!

Idag är d tänkt att vi ska köpa en tvättmarskin samt en ny tv eftersom dne pajjade. Får se om Jörgen orkar åka iväg!


tjing


Kommentarer
Postat av: Kusinen

God fortsättning!
Läste att ni hade fått en knivslip från OBH Nordica, den har vi med! Den är jättebra! Nu är vi hemma efter allt julfirande, är helt slut, men i januari vet jag ju iallafall vad jag ska göra...-PACKA- vi flyttar den sista. Saknar dig! Kraaaaam!

2007-12-26 @ 20:27:15
Postat av: Tu madre

Julen var jättebra, jag är nöjd med alla klappar vi fick :)
blev inga kläder idag. det blir imorgon istället. glömde bort att det var röd dag så bussarna åkte inte till täby idag. skit också... haha
hittade ni en tvättmaskin? det underlättar så mkt att slippa springa till tvättstugan och bara kunna slänga in tvätt när det behövs. ny tv också? vad blir/blev det för en?

2007-12-26 @ 23:32:05
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Bim

Haha.. Kolla vad Ni har för rum i er lägenhet.. "GYN"rum.. *Asg* Puss Baby!

2007-12-26 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0