Bara 2 dar

Bara två dagar sen min älskling åkte o jag saknar ihjäl mej efter honom :( kooom heeem nuuuu!
Hatar
verkligen att vara ensam men som tur e kommer Karin till mig imorrn, hon e på nån kusins bröllop annars hade hon varit här nu. Vem ska komma o hålla mej sällskap när jag är ensam sen o du bor i Luleå Karin? *gråt*


Idag har jag jobbat på utebadet i steninge, lite segt när man är själv på morgonen men imorrn kommer kollegan samtidigt som jag =)
idag var det rätt okej, mkt folk o massa sol. jobbar hela veckan tills min älskling kommer hem, wiiie!

Har städat hela lägenheten och gjort lasagne som blev jättegod *mums*

Nu ska jag skriva klart mitt CV så jag kan söka ett nytt jobb sen i höst!

puss o hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0