Karin

En av mina bästa vänner ska "lämna" mig, hon ska flytta upp till Luleå och plugga 1 år eller mer ?
Vet inte hur jag ska klara mig utan dig? Du är ju min andra halva :/

Har så många minnen tillsammans med dig. Kommer ihåg när jag såg dig första gången i ettan. du var så där blyg och sa inte så mycket, du hade "rött" hår o en svart tröja med en nyckelpiga på. kommer så väl ihåg det!

kommer ihåg alla gånger du sov hemma hos mig o alla tokiga saker vi gjorde då, alla bilder vi tog på oss, alla fester vi har varit på tillsammans och min fest som jag hade hemma i sollentuna me alla tjejer.
Kryssningen till Tallinn som vi tjejer åkte i väg på då du pratade i nattmössan. "Undra om kaptenen är snygg?" haha! 

Den gången vi åkte till Finland och såg punkhajjar :D vi åker snart dit igen :) kommer bli så kul!
Alla gånger vi har skrattat ihop ? vi skarttar jämt när vi är med varann.
När du skickar sms och är ledsen eller när jag skcikar sms och är ledsen.

Det jag vill säga är att
JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ EEEENORMT MYCKET KARIN!
ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID MIN VÄN!


Här är lite bilder på oss :)


image61

Du och jag Karin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0