Måndag

Go kväll folket!

Idag har jag o lilla E bara varit hemma o myst, fast E har typ sovit halva dagen. Han e snorig o hängig, stackarn!

Har precis ätit köttfärslimpa som jag lagat, den blev sådär...




I veckan händer det inte så mycket, ska till bvc me lillen på onsdag o på torsdag blir d frissan för mig! :) (bild kommer senare) o på fredag e d som vanligt babysim, wohoo. Dagarna rullar på o allt går så fort. Har verkligen ett drömjobb där jag får göra precis vad jag vill, vill inte sluta. Kan inte E sluta växa? :) haha!


Kanske får en ny design på bloggen  iveckan, fiiiiiiiiiiint (:


puss i ljumsken :*

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hey nannny! Uppdatera bloggen lite oftare. Jag vill ju så gärna läsa om ditt jobb som föräldraledig! ;-) Hoppas allt är bra med dig. Vi hörs! Kram Teresa

2007-11-28 @ 00:00:19
URL: http://tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0