Massor

Hej alla läsare!

Äntligen helg :) men jag jobbar imorgon ändå... :(
Har iaf hunnit städa o tävtta o det känns sköönt, va så himla mkt tvätt!!

Åkte me Linda o hennes föräldrar upp till Euro Stop en snabbis i förmiddas, jag o Linda bestämade att vi skulle äta middag hemma hos mig o sen glo på film eftersom Jörgen ska på kryssning med sina kompisar o jag vill ju inte vara ensam heller :)
Vi
ska snart gå ner till stationen o hyra en lr två filmer, hihi (:

Carro som är i INDIEN ringde mig i morse runt halv 11 o sa att hon låg på stranden o solade o berättade allt dom hade gjort. VILL OXÅ ÅKA DIT IGEN!!
men ska ju till Thailand med Linda o co snart, hehehe!

En elefant vi såg/klappade på i INDIEN!
image190


--------------------------------------------------------------------------------------------------




Försöker ändra stilmall på bloggen, alltså lägga in en egen, mkt finare! MEN jag fattar inte hur man gör lr det funkar inte...morr!

Lyssnar på Cascada - Ready for love, rätt så bra låt!

PUSS O KRAMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0