Mys me Linda

♥ Hej bloggen! :) ♥


Hade myskväll me Linda igår ju. vi åt middag (fläskfile"gryta" me färskpasta) det blev super gott.
Efter d bullade vi upp me chips, cola nötter osv framför tvn me 2 filmer som va halvbra men helt okej!
Sen när filmerna va färdigsedda va kl ca halv 11 o jag tänkte att jag skulle sova men nej då hamnade vi framför dumburken o här satt vi tills kl va 02:15 :) haha! 

Så vi e rätt trötta idag men ändå pallade vi oss upp till Euro Stop igen o prövade lite svarta "fin" byxor men inte hittade vi några sånna :/ buuh!

Snart kommer Linda hit IGEN (: hihi!



Här har ni mig i min hall som fotar mig själv genom spegeln, öööh (:
image194



Men, PUSS då!



Kommentarer
Postat av: Linda

tack för en helmysig och galen kväll..... doktorn kan komma :P

2007-11-11 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0