Tapeter

Heej!

Idag är det lördag o det är två veckor kvar tills vi flyttar :) wiie!
Snart kommer karins mamma o pappa förbi o plockar upp mig för vi ska iväg o handla tapeter till hallen (i gammla lägenheten eftersom katterna har klöst på väggen) o så ska vi köpa målarfärg till sovrummet.

Mamma var här igår o hjälpte mig o packa samt resna, så nu e d inte mycket grejjer kvar att packa :)
sååå skönt!

Ska jobba hos lilla E ikväll kl 18, föräldrarna ville hitta på något själva, kan bli mys att va där för jag har ju varit sjuk i tre dar nu, saknar ju barnen lite :)
Men sen får man väl en egen liten nångång :) hihi, då behöver man inte sakna!

Nu ska jag dra vidare

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0