Va ett tag sen.

Hej alla läsare!!

Det va ett tag sen jag satt här o skrev. Men i helgen har jag haft fullt upp. 
I lördags städafe jag, svärmor o Linda i den gamla lägenheten så nu e den klar.
pust! men tack så mycket för hjälpen, det var supersnällt.
Efter det va d bara hem o ducha för sen skulle det bli utgång med förfest hemma hos mig, helt okej lite mycket skrik bara med det tillhör? :)

Igår fick vi besök av pappa o min farbror från Finland, d va trevligt. pappa satte dit min nya dush o mitt nya toalett lock me palmer på, bild kommer sen eftersom jag fick en ny
kamera igår oxå :D WIIIE. SÅ FIN! TACK PAPPA O MAMMA :)


ska snart iväg till jobbet. puss o hejj

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

du går in på design och sen redigera stilmall, det är krångligt till en början men sen lär man sig :)

2007-10-29 @ 09:44:58
URL: http://leosmamma.se
Postat av: Linda

Det var så lite så vad gör man inte för vännerna sina eller hur?

Tack för en trevlig lördagskväll :P

2007-10-29 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0