höst...

Hej där ute :)

Idag har jag åkt överallt :P
Först mötte jag min kusin Johan i Kista o han bjöd på lunch, tack tack :) tog lasagne som va rätt så god. det måste vi göra om!
Sen åkte jag o E till simhallen me Lisa o hennes dotter A o badade, myspys :) och imorgon är det babysim, hihi!
Hämtade E vid fem o så åt vi middag o nu e jag äntligen hemma, skönt!

Skickar massa låtar till Linda på msn, vi ska parta imorgon, KUUL :)



O nu e d verkligen bestämmt att vi flyttar den 20e oktober. sååå kul!



Här är lite bilder som jag tagit på barnen jag passar (Er & Em) och lite höst bilder :)










Kommentarer
Postat av: Karin

snyyyyyyyyyyyyyygga bilder (=

2007-09-28 @ 20:30:29
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0