Intervju

Heej folket!

Torsdag idag, veckorna bara rusar förbi, skönt :)
Idag ska jag på arbetsintervju kl 14:00 i Norrviken. Extra jobb som avlösarservice lr ledsagare åt barn. Jobbar ju redan som avlösarservice i Odensala men d e ju sigtuna komun, nu blir d intervju i sollentuna komun. Måste jobba så mkt som möjligt på helger för då är d bra betalt  ;) O så tycker jag d e roligt att jobba med barn som har något funktionshinder lr liknande, mkt lärolikt :) Så vi får se hur de går men d ska nog gå bra, tror jag!

Efter intervjuen ska jag möta upp Carro (som bor i häggvik) o så ska vi åka till Kista o kolla lite. behöver iaf strumpor o en ny ögonbrynspenna :P hehe!

På lördag blir d för övrigt skumparty på kuncarl. GALET! ska du dit? :P Det ska jag, haha!



Sååå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0