jaha

Tjuhuu! =)

Söndag idag igen då. Hela veckan samt helgen har gått tokfort. Man har jobbat o jobbat. Hade e&e här i fredags till lördags, gick jättebra. Dom har blivit så stora nu, tiden går fort..Igår när dom hade åkt hem så åkte jag ut till odensala o jobbade lite till. Passade S&T, sov över där eftersom föräldrarna blev så sena. Vi åt lite lördagsgodis o hade mysigt :)

Såå nu e man lite trött men överlever. Börjar ju kl 13 imorgon så ska inte klaga ;)

Händer inte så mkt i veckan mer än Chanells kurs som jag ser fram emot..

puss

Kommentarer
Postat av: Bim o Tuva

Hej Gums! Nu är familjen Vikström/Misstake återförenade igen ;) Som jag har saknat denna underbara Skrutta. O hon verkar ha saknat mig en del oxå. Fick en hel del pussar då jag kom till landet. Jag hade köpt med mig rökta oxöron (Damens favvo) men det var mer intressant att ligga i mattes knä i soffan =) Igår var vi ut på sjön i båten med. Det var spännande le Hoppas att ni lär er något på kursen! Du får berätta sen! Pöss

2008-08-24 @ 17:09:39
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0