time will tell

Hej!

Mycket som händer just nu men d ska vi inte gå in på nu iaf. Tar dagen som den kommer.
Time will tell...

Urkultfestivalen var mysig. Mycket roliga samt skumma människor o titta på :) Galet! Dock inte sååå bra band som spelade men det funkar...
Jag o Lena hade d mysigt vid vårat tält. Satt där o mös, drack o snackade om allt mellan himmel o jord. Det behövdes kan jag säga.
Näsåker är en mysig liten "by" men skulle inte kunna tänka mig att bo där. Älven är jättefin o naturen där uppe är urmysig. Man tror inte att man är i sverige ens, bilder kommer då jag orkar överföra dom på datorn.

Dagens planer är att åka till Stinsen med Lena o kolla lite. Hon ska handla en present till hennes son så jag följer me o hjälper till! Måste handla mat oxå :/

Men vi bestämmer det (:

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0