dagen

Godkväll =)

Nu sitter jag här igen men med Gizma bakom mig på samma stol, hehe!
Har nyss kommit upp ur ett varmt o härligt bad. Såklart så satt Zillson nedanför o tittade när jag badade. Roligt djur.

Va i Kista idag men hittade ingenting..hehe, konstigt!
joo kanske en grej, jag hittade en jacka som jag tänkte köpa men ångrade mig. Behöver pengarna till mat osv nu. Den får vänta ett tag till!

E har varit rätt jobbig idag me. Ville inte ha nån lunch o va jättegnällig. antar att d e tänderna som spökar!

Imorgon ska jag till stinsen me Teresa o glo runt lite..

Nu blire gos me kissarna i sängen. den ni ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: Bim

Inte ok.. haha :) Vad har du för hemligheter? Du ska inte bli mamma? Call me!

2008-02-13 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0