haha, sexy!

BJUDER PÅ DENNA BILD BARA FÖR ATT DEN E SÅ JÄVLA SNYGG!
Tagen i Thailand!
image350


För övrigt så är det lördag idag om ni inte visste det? :)
Ska iväg till jobbet i Rosersberg snart. O i morgon blir d Odensala.

Jag o Linda kanske drar iväg på bio när jag slutat, får se. Går inte så många bra filmer nu tycker jag, men men!
Melodifestivalen ikväll, svenska folket kommer väl rösta fram Carola som vanligt, suck...Så jag tänker inte titta, sådesåå!

Nästa helg drar jag o Linda upp till Karin i Luleå. Myyyys! Vi ska parta o mysa lite..hihi.

Har fortf hemlisar på g, den ni!


Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

SNYGGING :D

2008-02-16 @ 20:48:18
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0