Måndag

Hej världen!

Igår gick d bra o jobba, han jag passar kom hem till mig så vi tog bussen till centurm o passade på att handla lite :) Sen gick vi till lekparken i d fina vädret.

På kvällen kom Bim över på besök, men hon mådde inte så bra. Magsjuka lr nåt?! Men d va kul att se dig iaf :)

Idag e Em sjuk så hon e hemma från dagis. Just nu ligger hon o sover o E kryper på golvet.

Får se om vi går ut en stund sen om hon orkar...


Hemlisen är snart ingen hemlis längre. Kanske berättar snart...hihi!


Nä nu e d blöjbyte på E.


Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

jag tror jag vet var hemlisen är för någonting. V?
iih... jag tycker om hemlisar.
I morgon ska jag ha prat ang. projektarbetet med mina lärare. Oooh.

2008-02-18 @ 18:35:00
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Karin

jag tror jag vet var hemlisen är för någonting. V?
iih... jag tycker om hemlisar.
I morgon ska jag ha prat ang. projektarbetet med mina lärare. Oooh.

2008-02-18 @ 18:35:10
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Är det hemlisen som jag VET? :D eller har du ännu fler hemlisar?

2008-02-19 @ 11:26:29
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag vet hemlisen! Och jag tycker inte att ni ska tveka! Ni är unga och har inga barn, kör på bara! =) Stor Kram från kussen i Vargön!

2008-02-19 @ 14:27:55
Postat av: L

jag tror jag vet hemlisen oxå, så det verkar som den har kommit ut.....

L

2008-02-19 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0