regn

Heej!
Krabi 19.04

Idag har vi varit pa Rayleen beach for andra gangen, d blaste lite mer nu iaf, skont.
Jag, Linda, hennes syster samt hennes kille hyrde 2 kanoter o drog ut o paddlade lite. Paddlade igenom massa grottor o grejjer, lite laskigt men roligt.
Va inte sa kul o bada idag eftersom d va ebb, langgrundt. Man kan typ ga hur langt ut som helst.

Vi kom precis fran en marknad harifran men vi stannade inte dar lange eftersom det borjade osregna, o nar d regnar har sa REGNAR DET. sjukt blott blev d iaf. D e typ poolar pa gatorna. hehe

Igar kvall akte jag o Linda ivag o kollade pa THAI BOXNING LIVE. det var en haftig upplevelse. Fick se 3 knock out o d va kul, hehe. Va ju killar som va ca 12 ar gammla som boxades oxo. laskigt.

Nu e d bara 2 dagar kvar i detta underbara land. Men d ska bli skont att komma hem igen, lite fastare rutiner osv, men ska klart aka hit igen....

Bilder pa allt far ni se nar jag kommer hem.

Hors pa tisdag da jage hemma igen.

kram fran ett fuktigt o blott thailand

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Hej,
spännande att paddla i grottor! :)
så där regnar det? här har
vi snöstorm nu. haha

hör av dig nr du är hemma. jag och L ska på öppnis på todsag. hon ska på arb.intervju på onsdag. men på onsdag har iaf jag tid! :D

kram

2008-02-02 @ 18:52:27
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Lisa har skaffat blogg:
www.espritgirl.blogg.se

2008-02-03 @ 00:50:38
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0