Solen skiner

Hej!


Äntligen lite sol i detta land :)

Fredag idag. Jag o E ska på babysim me Lisa som vanligt :) trevligt. Får se om E gillar simet idag då, han brukar vara lite grinig.

Imorse plingade d på dörren 07:30 får att jag ska få mina vardagsrumsgolv slipade. O det låter som f*n där ute nu o så luktar d trä :)
Gick över me katterna till Linda, va tungt att bära både zillson o gizma eftersom zillson väfer 8kg =)
När dom kom in där var dom lite nyfikna, så söta. Zillson gick omkring o jamade hela tiden, stackarn men hoppas d går bra. Ska hämta dom sen ikväll!

Jag o Linda rev ner vårat gamla vitrinskpåp igår oxå, d va skitkul o bara slita sönder en hel mödel =) hehe!
Ska köpa nytt på ikea sen när tapeseringen e klart.

Ikväll e d lets dance o mys me Jörgen. Har flyttat in madrasserna från sängen i d mindre rummet så vi kan glo på tv här =)


Puss så länge...

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men vet du vad.. vet du hur du ska få Zillen att gå ner i vikt. Jag såg en hund på tv som hade problem med vikten och hanf
ick börja gå på ett avnligt motionsband. HAHAH! Skitbra och hunden gick ner massa i ivkt plus att han stärkte musklerna. Den du!

Ja, nu säger tränngsvärken åt mig att gå och sova! Puss kram

2008-02-08 @ 20:19:24
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0