torsdag morgon

Godmorgon

Här sitter jag kl 09:05 på en torsdags morgon o dunkar lite musik =) hihi
Vaknade kl 7 av att tapetkillen skulle in o börja fixa vardagsrummet. Vi ska ju få nya tepeter i alla rum förutom hallen. Sovrummet e redan klart o d blev super fint. Lägger in bilder sen när jag orkar ta!

Hittade ett vitrinskåp o en hylla på Ikea igår. skulle haft ett till vitrinskåp men hade inte så mycket pengar. Får bli nästa gång ;)

Idag åker jag o Linda upp till Karin o stannar där tills söndag, Men bloggar nog nån gång hos Karin, d finns ju internet på hennes rum!
Ska ner till synsam 10:30 o kolla dom nya linserna, fått sämre syn o starkare linser...blir väl blind snart :(
Får se om jag hittar på nåt me L sen, lunch lr nåt?

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0