AJ

Jävla skit. Öppnade kylskåpet o då ramlade en flaska me flytande margarin ner på min fot. Det rann inte ut nåt lr så men den landade raaakt på foten. Fan va ont d gör!

Lördag...Gick upp vid 10 o åt frukost. D första jag ser är att Jörgen har glömt att putta igen kylen så den har stått uppe hela natten, great :)
Blev bara en smörgås. Efter d gick jag o Linda o solade på brunos. d va sola 2 o betala för en så d blev billigt =)
Sen när vi fått lite färg gick vi i regnet till Willys o handlade mat. Nu sitter jag här o äter en viktväktar lasagne, god :)

Får se om jag o Linda drar på bio lite senare...


Puss


Kommentarer
Postat av: Tu madre

Sälvklart hjälper jag till med ungarna då :) MEn du är ju redan proffs med bebisar nu när du har provat på att jobba som mammaledig.

Blev du brunare då? :) Shit jag kommer gråta när jag ser din bränna sen när du har varit i thailand...

2008-01-12 @ 17:45:13
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0