allt på en gång..

Hejj!

jahapp, vädret suger o jag längtar bara mer o mer till Thailand.
Inte nog me detta så har våran BIL gått sönder, d behövs en ny startmotor. O den kostar ca 3000 kr. och så lyckades Jörgen få böta på 500 kr oxå. Wiiie
DVD spelaren gick sönder i helgen.
Nästa månad blir en fattig månad o den här....

Va iaf på intervju idag angående avlastningsassistent, bra betalt o OB på helger :) så det e taget, men dock 15 timmar i månaden!
Sen när jag slutar hos E i februari så kanske jag får timvik på ett korttisboende för barn som behöver assistent hjälp. Hoppas jag får det för jag gillar att arbeta me barn, kul me nåt nytt oxå!

Nu ska jag mysa me min kära sambo för han ropar på mig :)

tjing


Kommentarer
Postat av: Tu madre

Shit, trodde du slutade med e i mars! :O
Men bra att du fixar annat, synd bara allt annat som har knasat sig med bilen, dvd:n och allt.

2008-01-08 @ 23:42:10
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0