dagen avklarad

Hejj!

Fredag idag o babysim som vanligt. Gick inte såå bra, E va gnällig till o från men vi badade hela halv timmen iaf :)
Sen sov han i 1½ timme o medans så åt jag lunch me Lisa, Linda, Anneli o co på Corner :) Tog nån pasta me biff som inte va så god, men men!

Sen gick vi till centrum o handlade samt fikade en kaka o varm choklad :)
vid 14:15 hade jag tid hos synsam för att kolla synen, har fått sämre syn. Har brytningsfel i synen o den har blivit sämre :( blir väl blind snart! hehe.

Helgen blir rätt lugn! Storstädning som vanligt imorgon o sen ska jag busk sola på brunos med Linda :) hehe!
Söndag ska jag jobba ute på landet :)

Kom precis hem, funderar på att gå o lägga mig med kissarna i sängen o sova en timme lr två så man orkar se let's dance sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0