dagen före

Här sitter jag o lyssnar på "det här är en sång om ingenting" o har precis städat klart hela lägenheten :) *duktig*
Har dammat, dammsugit, torkat av alla köksluckor osv o våtmoppat. Toaletten ska jag skrubba imrogon från tak till golv.

Nog om städandet. Gick till brunos o solade o lite brunare har jag blivit iaf :) fusksolar ju innan man ska åka så man har en grundfärg. Efter solningen gick vi hem till A o höll henne lite sällskap o sen lackade hon mina naglar me neon färger, blev massa streck på naglarna *fiiina*

För er som undrar lr inte fattat så ska jag alltså inte åka till Thailand med Jörgen. Han får va hemma o passa katterna o jobba :) Ska åka me min kompis Linda o hela hennes familj o några släktningar. Blir nog hur trevligt som helst! Fast kommer nog sakna Jörgen o kissarna.

Kommer att blogga några gånger där nere oxå så ni får veta vad vi gör o hur varmt det är :) haha

Imorgon kväll bär det av :) resfeber....Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

jag ska avslöja att jag INTE ÄR DET MISNTA AVUNDSJUK PÅ DIG. Stannar hellre kvar här i norrbotten men mina få minusgrader. Vart tog de riktiga minusgraderan vägen? Jag såg fram att ha 30grader kallt, men Ikke. Kan fortfarande gå över till skolan med t-shirt ochutanlångfjalingar. Iofs är det bara 15meter till skolan så jag behöver hinner inte känna av temperaturen på denkorta sträckan.

2008-01-19 @ 15:19:22
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Tu madre

Åhh, Ella... VI KOMMER SAKNA DIG men vi hopaps att du får en trevlig resa!

2008-01-19 @ 22:50:28
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0