Den efterlängtade söndagen e äntligen här :)

Jaa, som rubriken lyder, ÄNTLIGEN! =) Fatta att vi åker ikväll? helt sjuuukt!



Kollade på film me Linda som vanligt igår kväll, blev en skräckis o en thriller. helt okej filmer!

Vid 12 gick jag o la mig o vaknade kl 5 :( låg o verd o väde på mig tills kl blev 8 då jag gick upp o nu sitter jag här :)
Har ong liiiite resfeber. Hur ska jag få dagen att gå då?
Kl 11.00 har jag tvättid. Sen sanering av toaletten, duscha o fixa mig o sen kanske klockan e 4 ? :P

Hinner nog skirva ett hejdå inlägg oxå ! Så vi hörs sen, puss

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Skriv fler inlägg idag, så jag också får lite ångest av att stanna kvar här i stormen (men idag skiner solen). Ja, men skriv på du så vi får känna av din res-feber. Den måste vara galen nu! :D

Hey, varför ska DU städa innan du åker? Borde inte J städa medans du är på semester så att du kan komma till ett rent och fräscht hem. För fatta vilken svinstia det kommer vara sen när du är tillbaka, när en ensam kille har bott där i två veckor? Ifs så vet jag inte hur ren J är av sig, men killar är inte så bra på att städa vad jag vet... Haha. Hoppas han håller snyggt medans du är I THAILAND OCH SOLAR OCH BADAR!!!

2008-01-20 @ 12:09:27
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0