en dag med Teresa

Heej!

Idag har solen strålat nästan hela dagen, mysigt :) Själv ska man ju till solen snart :D

Mötte Teresa vid 9 tiden för vi skulle till öppnis o "Leka" idag. E tyckte d va skoj iaf. Han gillar när man sjunger.
När vi hade tröttnat gick vi som vanligt o åt lunch, men inte i centrum den här gången. Finns inget kvar i sollentuna c längre, dom bygger hela tiden.


Här är vagnarna som vi racade runt med :P

Idag va jag duktig o hade kameran me mig, fotade massor me kort på Teresas son. Men lägger inte upp något här, vill ni se hennes blogg o bilder så gå in på tumadre.blogg.se

Iaf, innan hon skulle iväg o hämta sin dotter blev hon sugen på nåt sött, hon gick in på ica o köpe cola o godis. hehe


nu ska jag skicka bilder till Teresa.

För övrigt så hade vi sååååå mysigt idag, haha!:)

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Bra sammanfattning om våran såååå mysiga dag :) fan du ska åka snart ju. jag och alla andra blekfisar kommer stanna kvar i regninga gråa trista sverige.

2008-01-14 @ 19:31:35
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0