HEHE

Nyårsafton...
Jag, Linda, Karin o Lena åt trerättersmiddag hemma hos mig o sen spelade vi monopol dansade salsa o hade apkul :)






BILD
1. Min frisyr :)
2. Karin o jag vid bordet
3. Jag o Karin
4. Svartvit bild på mig

För övrigt så är det jävligt kul att spela monopol när man e lite onykter :) o det var vi såklart!




Bild
1.Monopolet =)
2. Förvånade jag o Linda
3. Linda visar sina monopol pengar (hon vann)
4. Lena äter hallon/blåbärs paj me en plastsked, haha



GOTT NYTT ÅR
p.s åker till THAILAND  om 18 dagar :)

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Ja vi hade skitkul! haha spelade ni monopol på fyllan? jag suger på det som nykter också ju. haha. fina bilder och snyggt hår du hade! :) kram teresa

2008-01-02 @ 18:38:31
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0