Hos mamma

Hej alla läsare.

Blä vilket väder. Jävla regn.  Kan inte dessa 13 dagar gå liiiite fortare nu tack :)

Millan va supertrött när jag kom i morse eftersom hon hade somnat sent o vaknat vid 6 på morgonen. Hon fick stanna hemma me mej. Vi är hos min mamma nu. Både hon o E sover middag i deras säng nu, så söta!

E är 10 mån nu o väldigt "gnällig" så fort man går iväg lr så...antar att d e seperationsångest lr likande. well d går väl över så småning om!

Imorgon ska jag till märsta me E, ska på intrevju angående avlastningsassistent i en familj på ca 15 tim i månaden, bättre än ingenting. Kanke blir fler jobb sen när jag slutar hos E? *hoppas*

Nepp, nu ska jag vara social me mamma,


Puss o Smek

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Maila mig under "maila" i menyn till vänster ang design.

2008-01-07 @ 19:37:04
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Tu madre

Snart Thailand, skönt.
Har E börjar få separationsångest nu? Heh, ja då kan de bli lite gnälliga. Shit är han redan 10 månader?! Fan vad tiden går fort!
Hoppas du får jobbet, men 15 tim/månad är inte mkt....

2008-01-07 @ 22:11:49
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0