slappar dagen

Hej svenska folket!!

Idag är det en sån där dag där jag inte gjort ett skit, nästan =)
Skulle gå ner till områdeskontoret o välja tapeter till lägenheten men dom hade bara öppet mellan 7-9 på morgonen, måste hasa mig upp tidigt imorgonbitti. Är ju "van" att sova till ca 10 nu när man e ledig.

Linda kom hit som vanligt. vi lagade lunch o kollade på Bee Movie på datan, lite rolig va den iaf.
Sen har vi inte gjort så mycket mer, lagade precis spagetti med köttfärsås o äppelpaj som vi snart ska äta *mums*
För tillfället står Linda o diskar (Tack vännen, du e så snäll)

Vet att jag tjatar men nu e d bara 17 dagar kvar tills vi åker. Det är helt sjukt :) längtar ihjäl mig!

Bjuder på 2 bilder från nyår där jag o Linda försöker dansa techno ? :)

Cyckelpump o baka pizza :)
den ni ;)

Älskar dig vännen ?



Karin o jag på nyår 07/08 kl 00:00 med skumpan i högsta hugg (:
? kärlekar dig osso
image297






tack o hej
eeh




Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar dig också vännen min som alltid ställer upp...

2008-01-04 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0