THAILAND

Krabi 17.35

Hej Sverige.

Nu har vi landat o varit har i 2 dagar. Det e hur underbart som helst. Varmt o skont, god mat, trevligt folk osv.
Resan hit var lite jobbig eftersom vi inte kunde sova lr sitta still sa lange.

Har redan brant sonder mig i solen men d blir sart brunt, horde att ni dar hemma hade sno storm. Mysigt. hehe

Idag har vi varit pa en strand som heter rayleen beach o badat i d blaa fina vattnet, hur coolt som helst o imorgon ska vi till pipi oarna o bada o snorkla!

Shoppingen har e helt sjuk, finns hur mkt som helst. kommer inte fa igen resvaskan nar vi ska hem sen, hehe

ikvall e d buffe me show pa hotellet, mysigt


Ska va social me alla andra nu, vi hors snart igen

En varm kram till er o en blot puss till jorgen, miss u

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Kul att höra från dig! :)
Vi har fått minusgreder härborta nu (innan du åkte hade vi upp till 7 plusgrader), så just nu är det 5- här. Kallt som fan och snön är lite tillbaka. Kul att du redan är neger, själv är vi blekfisar här allihopa och kommer vara avundsjuka på din snygga bränna.

Hoppas du får igen resväskan efter all shopping och att ni har fortsatt trevligt där. Åh, Thai-maat - VAD GOTT! :D

Vi saknar dig!

2008-01-23 @ 12:10:13
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Karin

Ja här i Sunderbyn har vi haft en underbart vacker vinter/vårdag. 15grader kallt, strålande solsken och massa med snö. Du skulle se. Inte alls som nere i Märsta. WOW!

Ni verkar ha det bra iaf =) Inte för att jag är så mycket massa sommarsol men det är mycket roligare än STHLMS-VINTER. SLASK och BLASK! Ursh. Berätta gärna mer om vad det är för mat. Något liknande vi åt i Indien?

Här pluggas det på för fulla muggar. Springer, tränar, pluggar och njuter av friluftslivet. Nu har jag iaf köpt stavar till mina längdskidor så nu är det bara att åka ut =)

Längtar tills du/ni kommer och hälsar på. Det är helt underbart här :) NOG PRATAT OM NORRBOTTEN

ta det lugnt med solningen brudar. Även om ni satsar på att bli brunare än thailändarna så sliter solen på eran hud. Ni ska ändå vara där i 2veckor så ni hinner. Jag lovar!

Kramar :)

2008-01-23 @ 20:33:12
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Karin

Ja här i Sunderbyn har vi haft en underbart vacker vinter/vårdag. 15grader kallt, strålande solsken och massa med snö. Du skulle se. Inte alls som nere i Märsta. WOW!

Ni verkar ha det bra iaf =) Inte för att jag är så mycket massa sommarsol men det är mycket roligare än STHLMS-VINTER. SLASK och BLASK! Ursh. Berätta gärna mer om vad det är för mat. Något liknande vi åt i Indien?

Här pluggas det på för fulla muggar. Springer, tränar, pluggar och njuter av friluftslivet. Nu har jag iaf köpt stavar till mina längdskidor så nu är det bara att åka ut =)

Längtar tills du/ni kommer och hälsar på. Det är helt underbart här :) NOG PRATAT OM NORRBOTTEN

ta det lugnt med solningen brudar. Även om ni satsar på att bli brunare än thailändarna så sliter solen på eran hud. Ni ska ändå vara där i 2veckor så ni hinner. Jag lovar!

Kramar :)

2008-01-23 @ 20:33:21
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Anneli

Vilken tur att ni har det skönt!Kan ju inte påstå att det var ngt. att missa -6 å snö.... Men men dom har ju lovat att det ska bli typ 8 plus i morgon.. Hatar att vara hundägare när det är slask...=( Hörde att resväskan var tung redan innan du for=) får du verkligen med dig ngt. hem? he,he,he. Hoppas att ni har det bra och tänk för all del inte på oss bleka stackare här hemma som verkligen tycker synd om er som måste ha det så varmt och jobbigt med all shopping=)

2008-01-23 @ 22:46:06
Postat av: Bim o Tuva

Vad skönt att ni kommit fram o så.. man vet aldrig =) Sola asmkt åt mig, jag är blekare än blekast. Imorn ska ja till vet. m Tuva igen. Läs bloggen om du hinner! Haldna massor åt mig o sätt dig på väskan då det är dags att komma hem! Puss gumman!

2008-01-24 @ 22:45:52
URL: http://www.misstakes.blogg.se
Postat av: Emma

Låter hemskt med sol o värme, jag är inte ett dugg avundsjuk.. ;) Hur länge ska du vara borta?

2008-01-25 @ 09:49:10
URL: http://irrelevant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0