Tidig morgon

Godmorgon!

Var tvugen att sätta på datorn för att överföra pengar från mitt sparkonto så jag kan köpa busskort. Inte bra att ta fårn fickpengarna som jag ska ha i Thailand men va tvungen, får mer pengar i veckan.

Segt o gå upp tidigt, vaknade 05:15 för då skulle Jörgen upp :/ Låg kvar till 06:00 o drog mig. Han ringde o sa att bilen inte startade, kul. Nu har vi ingen bil heller! Hoppas d går att laga, den e rätt ny!




Idag ska jag lämna Millan på dagis. Hon kommer vara trött eftersom hon oxå vänt på dygnet men d e bara att bita ihop o se glad ut! :) Sen när jag lämnat henne ska jag hem till mamma o prova mina bikini :) roooligt! Stannar nog kvar dät några timmar tills d e dax att hämta monstret igen :)

såå nu vet ni hur min dag ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: Tu madre

skit om bilen inte går att starta ju! då blir det inte kul.
hoppas ni har en bra dag idag. första dagen på "jobbet" igen.

2008-01-07 @ 11:29:38
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0