torsdag

Hej folket!

Va ett tag sen jag skrev. men har sovit borta i en natt o dagen innan d hann jag inte..
Sitter här vid matbordet med bärbara datan för Linda(mormorlinda.blogg.se) sitter vid den andra.

I förrgår när jag skulle lägga mig så trampade jag på en glasbit som låg på golvet vid sängen. Såklart får jag en i foten. inte skönt o dra ut den, märkte igår att d satt en liten bit kvar så fick pilla ut den oxå. hemma operation :) hahaa. för övrigt så kommer glasbiten från en ljusstake me små glaslampor som GIZMA bitit sönder, buskissen!

I går träffade jag Teresa o Lisa o såklart deras barn, vi skulle gå till den vanliga öppnaförskolan där vi brukar vara men d va stängt vpga, ingen värme o vatten så vi gick till ett annat mysigt ställe på Tors Backe istället. Sen blev d kina buffe men den va sådär...Godare i Märsta :)

Kom nyss hem från Kista me Linda, va tvungen att köpa en kamera väska till min nya kamera som jag fick när jag fyllde år. Den får ju inte bli förstörd när jag åker till Thailand. Det är bara 10 dagar kvar dit nu :)


nu ska jag lacka om mina naglar serru!

Puss o hejj leverpastej ♥


Kommentarer
Postat av: Bimsan

Tja bruden! Nu har ja satt igång m bloggen igen så kolla in ibland :) Huh, Thailand fan vad skönt! Jag vill oxå åka någostans. Förut åkte man en gång per år, vad hände? =) Puss puss

2008-01-10 @ 22:59:39
URL: http://www.misstakes.blogg.se
Postat av: Tu madre

Är det sant? Har DU varit i KISTA?! :D
Vad mysiiigt...

2008-01-11 @ 10:02:29
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0