fredag

Hej folket!

Solen skiner ute o man håller typ på att smälta...galet varmt!

Igår va jag o Linda i Sigtuna o köpte en glass mitt på dagen bara för att få komma ut o sen fick hon nåt ryck o ville åka till väsby, lättare sagt än gjort. Åkte dit o åt middag, kyckling smörgås. Jättegoda, som vanligt :) Hon köpte skor o lite underkläder!
Sen va den dagen slut o nu sitter jag här :)
Väntar på mamma o pappa, ska till sigtuna me dom o köpa glass när dom kommer. Sen blir d Annelis pool o BADA. ska bli superskönt.
O sen kommer Lena o hämtar upp mig, ska upp till eurostop o fixa lite saker inför urkult.

Ikväll ska jag antagligen hänga me Carro, blir film lr utgång...hehe!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0