wiie

Hej folket!

Saknat mig i helgen?
Jag har iaf haft grymt roligt. fyyfean asså!!! Pallade 2 dagar i rad trotts såå lite sömn, gick ju o la oss ca 4-5 på morgonen båda dagarna o vaknade typ 9! hahaa!

Blev tyvärr inga kort, haha vem kommer ihåg kameran efter några glas? Inte jag!

haha, när jag "råkade" försvinna från fun club så skickade Linda sms som jag fick dagen efter o där stod d
"vi har satt oss, leta efter oss". haha den e ju underbar, VART HAR NI SATT ER?  haha!

Finns inget mer o säga än att kryssningen blev lyckad :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha jaa vid stolpen på fun club :P dåg inte du oss du som säger att du letade efter oss.....



Kram kram

2008-07-09 @ 16:11:20
URL: http://mormorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0