lördag kväll

Hej!

Sitter här o lyssnar på107,5 (radio kanal) ASBRA MUSIK. massa remixade låtar, nästan så man blir partysugen!
Har gått bra me barnen idag, vi gick till centrum o handlade lite, godis såklart när de e lördag.

Nu sussar dom o jag sitter här me min kära vän Linda,vi ska snart spela nintendo Wii. Tennis, bowling o golf, askul. Men d e fan svårt, haha

Om en vecka vid den här tiden har jag nog apkul:D På båten, haha Längtar som bara deeen!!!

Nog om detta för idag.

Nyp i rümpan

Kommentarer
Postat av: Lill-Karin

I've a secret.. but I won't tell you what

(okej, min engelska är sämst.. som du vet)



I kväll har vi gjort egen chokladsås till marängswischen som vi "nyttade" till

2008-06-28 @ 23:23:22
URL: http://hjortronflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0