Ett tag en

Hej folket!

Vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte hunnit..

E har ju börjat på dagis nu lr inskolning. Har funkat jättebra dessa 2 dagar han gått. Imorgon ska jag gå ifrån 45 min, får se hur de går ;)

Inte hänt så mkt sen sist, förutom att vi bokat resan nu =) Jag o Jörgen åker till Turiket den 5 april i en vecka, sååå skönt!

Sen e jag "arbetslös" ska lämna samt hämta Em o E på dagis 3 dagar i veckan men måste ha ett jobb där imellan oxå! Löser sig alltid :)

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny

Hejsan !
Jag ber så hemskt mycket ursäkt för att behöva berätta det här men det är så att min dator är på lagning och kommer inte vara klar först om tre veckor ungefär.. :( Den enda datorn jag har tillgång till är en utan photoshop och liknande program.. Jag skulle kanske kunna fixa designen ändå men då blir den inte av samma kvalite.. Då kommer den bara se "brusig" ut.. Jag ber åter igen så mycket om ursäkt ! För att du får vänta så länge skulle jag kunna ändra designen precis så som du vill ha den, tex med andra färger och så vidare. Hoppas du är förstående!!
JAg har föressten inte hört av mig heller eftersom att jag fortfarande är bortrest nu över påsk så det är därför det har dröjt men som sagt, jag hoppas du orkar hålla ut ett tag till.
Mvh Jenny

2008-03-26 @ 19:51:25
URL: http://jjennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0