GLAD PÅSK

HEJ FOLKET!

Långfredagen idag ?! Har hunnit städa hela lägenheten o nu väntar jag på att Jörgen ska komma hem från sin träning så vi kan åka o handla mat. Mamma o pappa kommer hit vid 4 o äter middag, trevligt!

Mina katter sitter o tittar på hamstern Henke som äter mat i sin bur :) haaha

Linda har åkt till västervik över helgen o kommer hem på måndag. Då ska hon få sin födelsedagspresent. Kan inte säga va d är för då läser hon ju de :) Hur ska jag klara mig utan henne då? Karin har ju kommit hem men hon ska till sin mormor i mjölby :/ alla åker ifrån mig :(

Dax att fixa mig.


Puss och GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Blä, och snart åker du ifrån alla!
Jag gav upp hoppet om sparkcykeln.

2008-03-21 @ 14:11:53
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0