helgen

Hej!

Blogg.se har krånglat så man har inte kunnat logga in o skrivit nåt ju..

Helgen e snart slut :( I fredags gick jag o Linda hem till Carro o kollade på film. Först såg vi House of wax en skräckis som jag redan sett men den e rätt bra. Sen blev d dum o dummare, haha den e så jävla rolig, fast jag somnade i sutet!

Igår städade jag nästan hela dagen men vid halv 5 tiden gick jag till Anneli o åt middag, vi lagade skaldjurspasta me vitvinsås, blev jättegott :) Sen gjorde vi som alla andra, kollade på Melodifestivalen. Tråkigt att Charotte vann. Lindas låt va bättre.

Smakade oxå en ny cider  i lördags, Xcider me smak av melon/mint, SJUUUKT GOD! mums

Dax för vårullar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0