Kista

Hej!

Blää vliket rusk o slask väder, blötsnö tycker vi inte om :(

Igår va jag i Kista C me Linda o shoppade lite, hon hittade ett par jeans som hon ville ha o jag hittade en jeanskjol o en söt brun/rosa randig tröja på H&M. Vi tog en fika oxå eftersom hon fyller år idag. GRATTIS LINDA!

Skickade sms till min kära kusin Johan o frågade om vi skulle luncha eftersom han jobbar i Kista o så ses vi så sällan. Han tackade ja så snart ska vi åka till Kista igen :) haha!

Designen på bloggen kommer snart upp, lite små ändringar som ska göras. Har tagit lite tid men jag har inte blivit nöjd men nu e jag de..

E ska sova en stund nu så han orkar...

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0