Fredag

Hello!

Har precis ätit spagetti med olivköttfärsås, gott =) Nu sitter jag här o dricker pepsi max.
Jörgen e på väg hem så ikväll blir d en myskväll, skönt att han e ledig i helgen iaf..

Vi skulle ha åkt till annelis land men så blev d tyvärr inte...

Va inne i stan me Linda o Lena idag o de va trevligt :)
Vi gick in i en butik som heter small to big, en butik me massa hundkläder etc. Fanns hur mycket som helst men ska inte ha några kläder på henne förutom på vintern om d e superkallt.

Hittade ett rosa koppel, har likadant halsband till :) Blir tufft!


Köpte ett rött lack halsband oxå me pärlor o stenar på :)


En vecka kvar tills jag får hem henne, längtan e stooor :) Hoppas att d funkar me kissarna bara men d tror jag!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Haha,som jag sa... hejdå barnkläder - HEJ HUNDPRYLAR!

2008-05-02 @ 23:49:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0