1a september

Hejj!

Vad hände me juni, juli o augusti? Dom kom o gick, alldeles för fort...Snart kommer alla löv o sen allt slask :( fyyy!

Dagen på jobbet idag vart helt ok, fick dock ont i huvudet nu när jag kom hem, mindre skönt. Tror d e nåt på gång.
Imorgon ska jag jobba på en förskola i märsta mellan 7.30 - 12-15 sen vidare till viby (där jag brukar jobba) o sen hem o kasta i mig middag o iväg på valpkurs me Chanell. Fullbokad dag. :D men så ska d vara!!

Vill ha tillbaka sommaren nuuuuu...


Jag o karin 2005. Galet brun man va då :D

Kommentarer
Postat av: din låtsassyster

Ja oj vad brun jag var.. eller inte. Lika brun som en isbjörn. men vilket runt ansikte jag hade på bilden. Har jag sånt runt huvud på riktigt också? Njaeä..

2008-09-02 @ 20:11:21
URL: http://hjortronflickan.blogg.se/
Postat av: M

Vad falls det är ju på den 'öde' ön

/M

2008-09-19 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0