fick pizza

hahaa, till slut ville Carro äta pizza me mej, yees :) Tog en halvinbakad (Ubåt) med bea till. MUMS!!!
Så nu e jag mätt o belåten (:

Snart e d måndag o en ny vecka full me jobb..Har nog aldrig längtat så här mycket till en måndag (Mäklaren ska ringa imorgon) så då får jag veta om nån lagt över mitt bud lr inte. Om nån gjort d e d bara att lägga in ett nytt bud :D Jag SKA HA den där lägenheten...
Jobbar heldagar måndag o tisdag sen ska jag provjobba på ett "nytt jobb" som avlösarservice åt en familj. Spännande!
Ledig torsdag o då ska jag äntligen till frisören, ser ut som jag vet inte vad i huvudet. *Längtar*
O i helgen blir d nog barnvakt, ska nog ha em o e sovandes här. Need the money!

På tisdag ska jag även träffa en gammal klasskompis sen typ 4an. Roligt. Prata gamla minnen :)

Nu ska jag lyssna vidare på Tracy Chapman - Crossroads. En grymt skön låt!

Puss o hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0